سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش اینورتر دلتا

نظر
زمانی که یک موتور، سریعتر از سرعت مورد نظری که با درایو VFDسرعت آن تنظیم شده، بگردش درآید، آنگاه موتور تحت این اثر Regenerative ، مانند یک ژنراتور عمل خواهد کرد. مثال قلاب جرثقیل در زمانی که در حال پایین آمدن است،. نیاز است که انرژی تولید شده موتوری که عملکرد احیاء کنندگیRegenerativeدارد، به جایی دیگر منتقل شود. در مورد یک درایو VFD، این جای دیگر می تواند برگشت به باس DC باشد (باس DC آن قسمتی از اینورتر، بعد از بخش یکسو کننده است که در آن قدرت DC جمع آوری شده و برای استفاده در بخش IGBT، ذخیره می شود). این تولید خالص باعث افزایش ولتاژ باس می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیریدبا این حال، یکسوسازی قدرت AC به باس DC مانند یک خیابان یک طرفه است. به محض اینکه این انرژی به باس برسد، دیگر به هیچ وجه نمی تواند به خط ورودی AC برگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.
نتیجه نهایی، معمولا یک خطای باس بالا( تجاوز ولتاژ باس از مقدار حداکثر) over voltageمی باشد. انرژی داده شده به موتور درصورتی برگشت و احیا  می‌شود که موتور از طریق اعمال گشتاور منفی به محور موتور کاهش سرعت پیدا کند. معمولا ظرفیت ذخیره سازی انرژی در داخل درایو فرکانس متغیر VFDبسیار محدود است، بنابراین انرژی برگشتی باید یا به شبکه بازگردد و یا به سرعت توسط مقاومت ترمز Dynamic braking resistors مصرف و تبدیل به گرما شود. مقاومت ترمز دینامیک به دلیل سادگی و هزینه نصب و راه اندازی پایین ، به طور گسترده ای،  برای تبدیل انرژی برگشتی به گرمای اتلاف شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما یک یونیت برگشت انرژی فرصت قابل توجهی را برای صرفه‌ جویی در هزینه‌ ی انرژی فراهم می کند، به خصوص در کاربردهایی که نیاز به استارت و استپ مکرر، کاهش شتاب با بار اینرسی بالا دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیرید