سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش اینورتر دلتا

نظر

اینورترها بیشتر در 3 کاربرد استفاده می شوند: کاربرد اول در فن و پمپ ها که در گشتاور متغیر هستند، کاربرد دوم در میکسرها، اکسترودرها و نوارهای نقاله که گشتاور آن ها ثابت است و کاربرد سوم در دستگاه های ماشینی و کشش که توان ثابتی دارند .

در اکثر کاربردها، هنگامی که الکتروموتور راه اندازی می شود، فشار زیادی به شبکه وارد می کند زیرا الکتروموتور جریان بسیار زیادی را بطور لحظه ای از شبکه دریافت می کند که این موضوع باعث کاهش ولتاژ شبکه و در نتیجه باعث صدمه به تأسیسات و دستگاه های الکتریکی می گردد ( این افزایش جریان لحظه ای تقریبا 3 تا 10  برابر جریان نامی الکتروموتور است).حال اگر تحت این شرایط از اینورتر استفاده کنیم می توانیم این جریان را کاهش دهیم. بطورمثال الکتروموتوری با جریان نامی 10 آمپر داریم که در زمان راه اندازی جریان وارده به 60 آمپر می رسد حال اگر از اینورتر استفاده کنیم حداکثر جریان 12 آمپر می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیرید

همانطور که در مثال بالا مشاهده کردید اینورتر بطور خودکار جریان لحظه ای ورودی را کاهش داده و این باعث کاهش چشمگیر هزینه برق مصرفی و همچنین باعث افزایش طول عمر مفید الکتروموتورها می گردد .

با کمک اینورتر می توان با برق خانگی تک فاز، یک الکتروموتور سه فاز را بدون ایجاد هیچ مشکل راه اندازی کرد یعنی از برق تک فاز 220 ولت به جای برق سه فاز 220 ولت (سر بندی الکتروموتور باید مثلث باشد) برای الکتروموتورهای سه فاز که حداکثر توان آن ها 3HP یا  2.2kwاست استفاده نمود . همینطور از این اینورتر برای تغییر سرعت الکتروموتورها نیز استفاده می شود که این بمعنای چرخش الکتروموتور با سرعت دلخواه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

امروزه استفاده از اینورترها برای کنترل سرعت الکتروموتور افزایش یافته و آن را بر روی پمپ ها، فن و کمپرسورها نصب می کنند. این کار مزایایی در بر دارد که می توان چنین اشاره کرد:

مثلا با کمک این سیستم می توان فشار آب یک سیستم آبرسانی را ثابت نگهداریم ، در زمان مصرف آب، سرعت الکتروموتور بطور خودکار زیاد شده و در زمان عدم مصرف، سرعت الکتروموتور به صورت کاملا خودکار کاهش می یابد، در این حالت همیشه فشار آب به نوعی ثابت است زیرا سرعت الکتروموتور متناسب با میزان دبی آب بوده و توان مصرفی ما با مکعب سرعت متناسب خواهد بود به طور مثال در صورتی که الکتروموتوری داشته باشیم و سرعت آن  50 درصد کاهش یابد توان مصرفی الکتروموتور 12.5 درصد می شود . و مفهوم آن این است که 87.5 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شده و توان مصرفی بر حسب میزان آب مصرفی تغییر می نماید. یکی از مزایای بزرگ آن این است که انرژی ما را تا 50 درصد ذخیره می کند همچنین می توان از مزایای دیگر به افزایش طول عمر قطعات مکانیکی و همچنین عدم وجود شک  و ضربه هنگام راه اندازی الکتروموتور ها اشاره کرد . دیگر مزیت آن حذف قطعات مکانیکی و صرفه جویی درهزینه ها است .

اینورترها باعث صرفه جویی در هزینه ها و ذخیره سازی و بهینه سازی انرژی می شوند و مزایای زیادی برای ما دارند اما باید دقت کنیم متناسب با مصارف دلخواه مختلف آنها را تهیه کنیم .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیرید