سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش اینورتر دلتا

نظر

 برای انتخاب و خرید اینورتر در حالت کلی نیاز به دانستن اطلاعاتی نظیر توان موتور، نوع تغذیه در دسترس برای اینورتر اعم از تکفاز و یا سه فاز است. سپس نکاتی مهم در کنار این نکات اصلی به چشم می خورد که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ابتدای کاربرد مورد نیازتان، مهمترین رکن، انتخاب یک اینورتر است. برای انتخاب یک اینورتر مناسب در کاربرد موردنیاز خود باید ابتدا نوع بار، مورد مطالعه قرار گیرد.

آیا بار نیاز به گشتاور راه اندازی بالایی دارد یا به اصطلاح در زیر بار راه اندازی می شود؟ یا در زمان کار دائم جریان ثابت بالا نیاز به شدت متغیری ندارد و یا نیازمند دقت فرکانسی برای داشتن یک سرعت ثابت و واقعی هست یا خیر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیرید

بدون شک اینورترهایی برای کاربردهایی نظیر پمپ و فن با کاربردهایی نظیر جرثقیل و آسانسور متفاوت هستند. کاربردهایی مانند پمپ و فن و یا نوار نقاله، جزء کاربردهای عمومی به حساب می آیند که شما را برای انتخاب و خرید اینورتر دچار چالش نمی کنند و شما میتوانید از اینورترهایی برای کاربرد عمومی که معمولا به اینورترهای اقتصادی معروف هستند استفاده کنید. بعضی از بارها نظیر اکسترودهای پلاستیک و پرس های ماشین آلات خطوط آجر و یا جرثقیل دارای گشتاور راه اندازی بالایی هستند و به عبارت دیگر در زیر بار راه اندازی می شوند. برای انتخاب و خرید اینورتر برای این بارها باید با دقت بیشتری عمل کرد و توصیه عمومی انتخاب اینورتر با یک رنج توان بالاتر نسبت به موتور و انتخاب اینورتری است که دارای مد کنترلی Senseless Vector  حرفه ای باشد. برای این نوع از بارها در سری دلتا پیشنهاد ما استفاده از سری درایوهای دلتا Bمی باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

برخی دیگر از کاربردها نیاز به دقت در کنترل سرعت دارند. به طوری که نوسان سرعت در خروجی موتور باعث کاهش کیفیت محصول تولیدی می شود، مانند اکسترودها و آسانسورها که در مورد پیشنهاد ما استفاده از اینورترهایی با قابلیت کنترل حلقه بسته است. تا با اتصال انکودر به موتور و برگشت فیدبک آن به اینورتر امکان کنترل دقیق تری روی بار وجود داشته باشد.

سری اینورترهای دلتا  با امکان کنترل حلقه بسته پیشنهاد مناسبی برای راه اندازی حلقه بسته (CLOSE LOOP) این قبیل بارها هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیرید