سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش اینورتر دلتا

 

کنترل ترمز با اینورتر

در سیستم کنترل سرعت اینورتر ، روش اصلی کاهش سرعت با کاهش تدریجی فرکانس داده شده انجام می شود. هنگامی که عدم تحرک سیستم زیاد باشد ، سرعت افتادن موتور با سرعت همزمان موتور ادامه نخواهد یافت ، یعنی سرعت واقعی موتور بالاتر از سرعت همزمان آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیریددر این زمان ، جهت خط  میدان مغناطیسی در حال چرخش سیم پیچ روتور موتور و سرعت ثابت موتور در حال کار ، برعکس است. نیروی الکتریکی ناشی از  جهت فعلی سیم پیچ روتور نیز برعکس است. گشتاور الکترومغناطیسی تولید شده خلاف جهت چرخش موتور است. موتور گشتاور منفی خواهد داشت. در این زمان موتور در واقع مولد است و سیستم در حالت ترمز احیا کننده است ، انرژی جنبشی سیستم  به  باس DC اینورتر باز می گردد ، به طوری که ولتاژ باس DC به طور مداوم در حال افزایش است ، حتی رسیدن به یک سطح خطرناک (آسیب اینورتر و غیره).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اینورتر با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی اینورتر و محصولات دلتا  با ما تماس بگیرید.

اگرخیلی سریع بار را کاهش دهیم، موتور به عنوان ژنراتور عمل می کند و انرژی به اینورتر باز می گردد و نتیجه آن اضافه ولتاژ در باس dc اینورتر است. روش های زیادی برای جلوگیری از این رخداد وجود دارد. راهکار عمومی استفاده از ترمز است و ما در این مقاله تلاش داریم روش کنترل ترمز با اینورتر و اینورتر ورتکس  را معرفی کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش اینورتر دلتا تماس بگیرید